11:58   MERSİN BÜYÜKŞEHİR’DEN GENÇLERE İSTİHDAM İMKANI; ‘GENÇ ADIM’ PROJESİ   11:58   MERSİN BÜYÜKŞEHİR’DEN GENÇLERE İSTİHDAM İMKANI; ‘GENÇ ADIM’ PROJESİ   11:57   BÜYÜKŞEHİR YEREL LEZZETLERİ KATMA DEĞERLİ ÜRÜNLERE DÖNÜŞTÜRÜYOR   11:56   TARSUS’TA DERYA ULUĞ COŞKUSU   11:55   TOROSLAR BELEDİYESİNDEN GÜZELYAYLA’DA DOĞA YÜRÜYÜŞÜ   11:54   ‘KAMPÜS MERSİN’ VE ‘GARAJ MERSİN’ PROJELERİ, ÜNİVERSİTELİ GENÇLERE YENİ FIRSATLAR SUNUYOR   11:53   TÜRK SANAT MÜZİĞİ’NİN UNUTULMAZ ESERLERİ BÜYÜKŞEHİR İLE YENİDEN YANKILANDI   11:52   MERCAN 100. YIL İKLİM VE ÇEVRE BİLİM MERKEZİ ARTVİN’DE ‘BİLİM VE EĞLENCE ŞENLİĞİ’NE KATILDI   20:40   26.06.2026 TARIHINDE 20 ÇIFT DÜNYAEVINE GIRDI   20:39   VAN TICARET VE SANAYI ODASı HEYETINDEN BAŞKAN SEÇER’E ZIYARET  
 
   
 
 

Başkan Çetin’den Başkan Özyiğit’e ziyaret


Adana Çukurova Belediye Başkanı ve Doğu Akdeniz Belediyeler Birliği (DABB) Başkanı Soner Çetin, Mersin’e gelerek, Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit’i ziyaret etti.

 

Tarih : 22 Nisan 2021 Perşembe 16:01

Yenişehir Belediyesinde gerçekleşen ziyarette geçtiğimiz aylarda Yenişehir Belediyesinin de üye olduğu Doğu Akdeniz Belediyeler Birliği çatısı altında yürütülecek ortak proje ve çalışmalarla ilgili görüş alışverişinde bulunuldu.

ÇETİN “YENİŞEHIR İLE AYRI BİR GÜÇ KAZANMIŞ OLDUK”


Çukurova Belediye Başkanı Soner Çetin, Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit’in de desteği ve katkısıyla Doğu Akdeniz Belediyeler Birliği olarak çok daha güzel çalışmalara imza atacaklarını söyledi. Soner Çetin yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Birliğimizin çalışmalarıyla ilgili karşılıklı bilgilendirmede bulunacağız. Doğu Akdeniz Belediyeler Birliği, hakikaten bölge birlikleri içerisinde çok fazla konuda çalışmalar yürüten ve özelikle eğitim konusunda güzel çalışmaları olan bir birliğimiz. Yenişehir Belediyemizin katılmasıyla da ayrı bir güç kazanmış olduk. Son zamandaki katılımlarla birlikte birliğimizin üye sayısı 50’nin üzerine çıktı. Hızla üye sayımız artıyor. İnşallah Sayın Başkanımızın da katkısı ve desteği ile çok daha güzel çalışmalara birlikte imza atacağız. Değerli Bakanımızı il başkanlığı döneminden beri tanıyoruz. Çok güzel çalışmaları var. Kendisini tebrik etmek istedim.”


ÖZYİĞİT, “PROJE VE ÇALIŞMALARIN YANSIMASININ SONUÇLARINI GÖRECEĞİZ”


Doğu Akdeniz Belediyeler Birliğinde yer almaktan dolayı gurur duyduklarını belirten Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit ise şunları söyledi: “Yenişehir Belediyesi olarak Doğu Akdeniz Belediyeler Birliğinde yer almaktan onur ve gurur duyuyoruz. Çok kıymetli proje ve çalışmaların yansımasının sonuçlarını göreceğiz. Sayın Soner Çetin’in belediyecilikteki başarıları bizlere örnek oluyor. Çukurova Belediyemiz, Adana’mıza ve ülkemize değer katan bir belediyemiz. O çalışmalar bize hep örnek oluyor ve yön gösteriyor. Biz de Yenişehir ilçemizde elimizden geleni yapıyoruz. Daha çok iş birliği ile umut ediyorum ki birlikte çok güzel işler yaparız. Kendisine hoş geldiniz diyoruz.” Başkan Özyiğit, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Soner Çetin’e teşekkür etti.

Paylaş :
Etiketler :  

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır..!





 
  Akdeniz Gazetesi


 
  FLAŞ HABER
 

  BASIN İLAN KURUMU İLANLAR

 
  EN ÇOK OKUNANLAR
  • Bu Ay
  • Bu Hafta
  • Dün
  • Bugün


  SOSYAL MEDYA
 
 

 


  

 
 
ANASAYFA BİK İLANLAR İLETİŞİM KÜNYE GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
akdenizgazetesi.net © Copyright 2019-2026 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA