11:58   MERSİN BÜYÜKŞEHİR’DEN GENÇLERE İSTİHDAM İMKANI; ‘GENÇ ADIM’ PROJESİ   11:58   MERSİN BÜYÜKŞEHİR’DEN GENÇLERE İSTİHDAM İMKANI; ‘GENÇ ADIM’ PROJESİ   11:57   BÜYÜKŞEHİR YEREL LEZZETLERİ KATMA DEĞERLİ ÜRÜNLERE DÖNÜŞTÜRÜYOR   11:56   TARSUS’TA DERYA ULUĞ COŞKUSU   11:55   TOROSLAR BELEDİYESİNDEN GÜZELYAYLA’DA DOĞA YÜRÜYÜŞÜ   11:54   ‘KAMPÜS MERSİN’ VE ‘GARAJ MERSİN’ PROJELERİ, ÜNİVERSİTELİ GENÇLERE YENİ FIRSATLAR SUNUYOR   11:53   TÜRK SANAT MÜZİĞİ’NİN UNUTULMAZ ESERLERİ BÜYÜKŞEHİR İLE YENİDEN YANKILANDI   11:52   MERCAN 100. YIL İKLİM VE ÇEVRE BİLİM MERKEZİ ARTVİN’DE ‘BİLİM VE EĞLENCE ŞENLİĞİ’NE KATILDI   20:40   26.06.2026 TARIHINDE 20 ÇIFT DÜNYAEVINE GIRDI   20:39   VAN TICARET VE SANAYI ODASı HEYETINDEN BAŞKAN SEÇER’E ZIYARET  
 
   
 
 

MESİAD, BAŞKAN SEÇER’İ ZİYARET ETTİ


Mersin Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği (MESİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Engin ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri, Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’i ziyaret ederek, kentimiz ile ilgili birçok konuda görüş alışverişinde bulundu.

 

Tarih : 16 Nisan 2021 Cuma 13:46

MESİAD Başkanı Hasan Engin ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’i ziyaret etti. Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’e kentin sorunlarına karşı gösterdiği hassasiyetten dolayı teşekkür eden MESİAD Başkanı Engin, “MESİAD olarak kentimizin geleceğinin güzel inşa edilmesi ve ekonomik değerinin artması için çaba harcamaktayız. Bu doğrultuda kentimizin birçok kurum ve kuruluşu ile diyaloglarımız devam etmektedir. Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız sayın Vahap Seçer de her zaman STK’larla diyalog halinde olup, ortak akıl ortaya koymaya çalışmaktadır. Gösterdiği duyarlılıktan ötürü kendilerine teşekkür ediyorum” dedi.

“KENTİMİZİN HİÇBİR HİZMET VE YATIRIMINI AKSATMIYORUZ”


Mersin’i Mersinliler ile birlikte yönetmek şiarıyla çalıştıklarını kaydeden Başkan Seçer; “Kentimizin çehresini değiştiriyoruz. Kırsal mahallelerdeki ve kent merkezindeki her sokağa kadar yatırım yapıyoruz. Dar bütçeye rağmen kentimizin hiçbir hizmet ve yatırımını aksatmıyoruz. Mersinlilerin huzurlu olması ve kentimizin kalkınması adına çalışmalarımızı titizlikle sürdürmeye devam edeceğiz. STK’ların görüşlerine önem veriyoruz. MESİAD da sürekli görüş ve proje üreten ender kuruluşlarımızdandır. MESİAD yeni yönetimini ve MESİAD Başkanı Hasan Engin’i tebrik ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum” dedi.


“KENT VE ÇEVREYE GÖSTERDİĞİMİZ HASSASİYET HER ZAMAN ÖN PLANDADIR”


Kentin her noktasına kesintisiz ulaşım sağlanması için çalışmalarını sürdürdüklerini söyleyen Başkan Seçer, “Köyler arası kısaltılmış bağlantı yolları açıyoruz. Üreticilerimizin rahat ve hızlı şekilde ürünlerini nakil etmesi anlamında yaptığımız çalışmalar değerlidir. 2. Çevreyolunda kesintisiz ulaşım için başlattığımız çalışmalar devam etmektedir. Ayrıca bu ayın sonuna doğru metro ihalesini, pandemi koşullarının elvermesi durumunda geniş katılımlı yapacağız. Yağmur suyu, kanalizasyon ve paket arıtma için yatırımlarımız hızla devam etmektedir. Kent ve çevreye gösterdiğimiz hassasiyet her zaman ön plandadır” ifadelerini kullandı.
Konuşmalarının ardından MESİAD Başkanı Hasan Engin MESİAD’ın 30. Kuruluş yılı anısına Başkan Seçer’e 30. yıl plaketi takdim etti.

Paylaş :
Etiketler :  

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır..!





 
  Akdeniz Gazetesi


 
  FLAŞ HABER
 

  BASIN İLAN KURUMU İLANLAR

 
  EN ÇOK OKUNANLAR
  • Bu Ay
  • Bu Hafta
  • Dün
  • Bugün


  SOSYAL MEDYA
 
 

 


  

 
 
ANASAYFA BİK İLANLAR İLETİŞİM KÜNYE GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
akdenizgazetesi.net © Copyright 2019-2026 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA